Snabbt inlägg

Hinner att göra ett snabbt inlägg nu innan jag sticker ut i stallet.

I förmiddags så snöade det, så mysigt! Men det lade sig inte och allt är borta nu. Ska iallafall rida lite i paddocken nu, och då är det ju ganska skönt att det inte är någon snö ;) Blir bara ett lätt pass eftersom hon skulle ta det ganska lugnt i ungefär en vecka, lite lösgörande och så hade jag tänkt mig. Kanske lägger upp en bild på dagens outfit sen, men bara kanske, haha :p

Nu måste jag sticka ut i stallet innan det blir mörkt.. Blir mörkt snabbare än man tror -.-

Snö!


Kommentarer
Postat av: felicia

Hej! :)

Det skulle vara jätte snällt om du kunde kolla in min blogg och säga vad du tycker om min juldesign! :)

Tack i förhand!

2011-12-05 @ 20:24:29
URL: http://ponniehjerta.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0