Min åsikt - tretorn

Min åsikt på frågan om vilken av Tretorn Advanced och Tretorn Falsterbo-stöveln jag tycker är snyggast, så måste jag nog säga Tretorn Falsterbo.

Vissa tyckte tydligen att dem inte matchade till någonting vilket jag absolut tycker att dem gör ^^ Jag lånade Amandas sånna en gång på en tävling, jag hade dem till ett marinblått och lila schabrak och det passade super faktiskt! :D Men om jag ska vara ärlig så tyckte jag också att det såg ''för mycket'' ut första gången jag såg dem, men nu har jag ändrat åsikt helt och tycker dem är jättesnygga och sköna! Hade lätt kunnat tänka mig ett par sådana, men jag får ha dem jag har ett tag till, haha.

Tack för att ni tog er tid att svara!

Här ser ni bild på när jag har Tretorn Falsterbo-stöveln på mig.

Tycker ni att det var en bra/rolig idé att lägga upp en läsarfråga här typ en gång om dagen? Säg gärna vad ni tycker! ♥


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0