Whispering 16/8

Red henne barbacka i paddocken på hacket. Vet att jag rider henne på hacket ofta nu, men jag tror att det är något som stör henne i munnen när hon har bett. Eftersom hon tuggar på det och vill inte riktigt gå ner i form på något sätt. Så vi ska kolla upp hennes tänder någon dag, så fram tills dess kommer jag rida på hacket. Så nu vet ni det ;)

Det gick iallafall inte jättebra idag då hon var lite framtung, så vi red inte så länge då jag inte tyckte det var någon idé att fortsätta om det ändå inte gick så bra. Men hon kändes lite trött, plus att det var ganska varmt idag faktiskt ;) Wilma satt även upp lite på slutet och fick prova rida henne, det var ett tag sedan för henne så hon tyckte att Whisse kändes jättefin :D Kul att höra!♥

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0