Utrustning: Benskydd

Whisse har sex par benskydd, ett par svarta Eskadron, ett par svarta från Hööks, ett par bruna från Börjes, ett par blåa och två par ''slit och släng'' typ :)
Såhär ser Eskadronbenskydden ut. Dem brukar jag mest använda när jag hoppar hemma eller till tävling, men det händer att jag använder dem när jag rider lite vanligt i paddocken också. Har även benskydd bak till dem ;)

Såhär ser dem från Hööks ut och dem brukar jag också använda när jag hoppar hemma eller till tävling. Har benskydd bak till dessa också ;)

Benskydden från Börjes ser ut såhär. Och eftersom dem är bruna och att jag i vanliga fall har svart utrustning så brukar jag använda dem när jag har brunt schabrak eller liknande för att matcha. Har även benskydd bak till dessa :)

Sen har jag då ett par vanliga blåa benskydd också som jag brukar använda till blått schabrak för att matcha eller så ;)

Orkar inte leta upp bild på mina ''slit och släng'' benskydd. Dem är inte så mycket att titta på heller utan dem är bara helt svarta.
Det var Whisses benskydd det. Nästa gång ska jag skriva om hennes Schabrak :)




Kommentarer
Postat av: Emma

hej! intresserad av dom näst första svarta benskydden! maila mig!!--- > [email protected]

2012-01-19 @ 17:41:28
Postat av: fanny

dom näst längst upp, domdär svarta från hööks. vad är det för bakskydd du har till dem? är det sånna som går runt kotan liksom och inte som sånna som är på bilden högst upp? :)

(svara gärna i en kommentar på min blogg så jag ser)

2012-05-13 @ 12:20:16
URL: http://ourweekday.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0