Whispering 7/4

Markarbete stod det på schemat och det gick hyffsat bra tycker jag :) Var väldigt nyttiga övningar, som jag tänkte träna mer på vid fler tillfällen! Blev lite failhopp här och där, haha. Provade att använda sporrar idag då jag tycker att hon är lite seg, men inte hjälpte det inte. Hon lyssnar liksom inte på skänklarna.. Förra ägaren sa det också. Någon som har något tips på lydnadsövningar? Men i helhet är jag nöjd! ;)
Hade 4 olika övningar. På högra bilden ser ni upphöjda bommar som vi hade på en volt. Sen gjorde vi om det till ett kryss som ni ser på vänstra bilden :)

Sötnosen <3

Kommentarer
Postat av: Jennnie :)

Ska göra ett inlägg om de i bloggen, håll utkik :)

2011-04-07 @ 22:36:29
URL: http://jdressyrfjant.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0