28 april

Efter skolan idag cyklade jag hem snabbt för att sedan byta om till ridkläder. För mamma och jag skulle nämligen till mammas jobbkompis, så skulle jag och hennes dotter rida deras hästar :) Så när vi kom dit så red vi en liten sväng och sen red vi dem till deras stora gräshage. Tog sedan en fika innan mamma och jag körde vidare ;)

Mamma och jag körde sedan iväg till Jonstorp för att titta på en dressyrsadel som vi sett på blocket.se. Var inga jättebra bilder på den i annonsen men den var jättefin i verkligheten! Och den är av märket Henri de Rivel :) Sen efter att vi hade betalat för den så stod vi och pratade med personen som sålde sadeln lite, och det visade sig att hon också hade en ridtravare, och hade bott i närheten av oss när hon var liten. Hon sa även att hon kanske hade varit och ridit här på vår lilla gård när hon var liten. Rätt lustigt ändå?! :D

Men nu har jag äntligen en svart dressyrsadel iallafall! Tack!
Ungefär såhär ser den ut :) Ska fota den en dag!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0