Resultat lokal tävling Åsbo RF 30/6

90 A: Ett stopp på första hindret, dels för att jag inte red ordentligt och dels för att Whisse var allmänt tramsig hela tävlingdagen. Sen flöt det på bra fram till hinder 6, där vi också fick ett stopp. Samma sak där, plus att vi kom fel in. Men är ganska nöjd över denna rundan ändå! ♥
 
100 A:0/A:0: Ute. Kom inte ens över första hindret. Samma sak där, jag red dåligt och Whisse tramsade. VARFÖÖÖÖR? Är så otroligt sur på mig själv! Jag rider bra tills precis innan hindret, då bara släpper jag allt och bara åker häst. Dåligt Therese, väldigt dåligt. Jag får ta och skärpa mig!
 
Menmen. Eftersom det gick som det gick idag och på förra tävlingen så ska vi komma ut på lite pay & jump's nu i sommar, så vi kommer runt en bana utan stopp. Jag tror att jag blir så nervös på "stora" tävlingar så jag glömmer att rida ordentligt. På en pay & jump är det ju inte lika mycket folk och är inte lika "strängt" eller vad man ska säga.
 
Bjuder på en film från 90-klassen samt några fina bilder Nathalite fotade ♥

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0