Resultat lokal tävling ÅRF 23/6

Idag var det vår första tävling på gräs och det gick inte alls bra. Det regnade när vi kom dit, men slutade sen när jag började rida fram, så det var ju blött på gräsbanan. Det kändes inte bra på antingen framridningen eller framhoppningen, fråga mig inte varför.. :/ Väl inne på banan i 100cm A gick det väldigt dåligt. Vi vägrade ut oss på första hindret. Är så himla besviken på mig själv, det var mitt fel att hon stannade - jag red som en kråka :( Bestämde mig för att stryka mig från nästa klass som var en 100cm A:0/A:0. 
Fina Whissan ♥
 
Nu taggar vi den 30:e i Åsbo! Ska starta en 90cm A och en 100cm A:0/A:0 ;)

Kommentarer
Postat av: jossan

Men ni är verkligen superduktiga, så deppa inte över detta!! :) Ni kommer igen :)

2012-06-23 @ 23:14:09
URL: http://minfux.blogg.se
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0