8 saker ni inte visste om mig...

- Varje gång jag skrittar av en häst brukar jag sitta och sjunga för mig själv.

- Jag får panik om tex mina ridstrumpor inte matchar mina ridbyxor eller schabrak.

- Varje gång jag lämnar stallet måste jag säga hejdå på ett speciellt sätt för att inte "må dåligt" sen.

- Om jag någongång blir arg på någon häst får jag jättedåligt samvete och måste säga förlåt.

- Jag får panik om inte Whisses man eller lugg ligger rätt vid tränset.

- Jag gillar inte att rida vid tåg eller annan trafik.

- Om jag är på dåligt humör innan jag ska rida brukar ridpasset oftast gå dåligt, och tvärtom.

Tycker själv att det är kul att läsa sånthär på andra bloggar, så tänkte att det kanske är andra
som också gör det?




Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0