Göteborg HS

Whisse får vila fram tills söndag, om jag inte hinner rida imorgon, eftersom vi ska till Göteborg! Mammas kompis kanske rider ut en sväng på henne i helgen också ;) Men annars så får hon vila somsagt. Så vet ni!

Vi åker tåg till Göteborg på fredag förmiddag, när vi kommer dit checkar vi in på hotellet och sen ska vi gå på stan och shoppa! :D Sen ska vi göra v oss och gå ut och äta, sen sticker vi till ryttarfesten! Kommer bli så jävla kul! :D På lördagen ska vi gå på mässan typ hela dagen, och på kvällen går vi förmodligen på bio och sånt mys :) På söndagen ska vi titta på showen och sen gå på mässan. Sen åker vi hem någongång på kvällen ;)

BEHÖVER JAG SÄGA ATT JAG LÄNGTAR TILL FREDAG? :D♥


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0