Tillbaka igen!

Efter en väldigt lång bloggpaus enligt mig själv så är jag nog tillbaka och ska börja blogga här igen!
Anledningen till att jag inte har bloggat på länge är för att jag endast har ridit barbacka i ca 3 veckor eftersom Whisses sadel inte låg bra på henne, så jag hade ingen motivation till att blogga då helt enkelt ;)
 
Men idag var vi och provade ut en ny sadel till Whissan, har den på prov nu en vecka först för att känna hur den är att rida i ordentligt o.s.v. Sen kommer vi förhoppningsvis köpa den! :D Det är en Santa Cruz "Celine" hoppsadel, men är mer som en allroundsadel tycker jag :) Snygg och bekväm att sitta i är den iallafall! ;)
Denna är det (fast i svart) :D

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0