Shopping @ Hööks

Efter att jag och mamma varit inne och tittat på tävlingen på HFRK så körde vi till Hööks för att titta efter nya stövlar till mig då dem hade 20% rabatt :)

Nu tänker ni säkert att "usch har hon köpt ridstövlar på Hööks?" och så tänkte jag också först innan vi
körde dit - men ändrade min åsikt när jag hade provat ett par. Dem är väldigt snygga, sköna, enkla och jag tror faktiskt om jag ska vara ärig att dessa är mycket bättre än Pioneérstövlarna ;) Köpte även mitt efterlängtade träns som jag velat ha himla länge, ett par sporrar, en svart dressyrgjord då min nuvarande är brun + ett par stövelsträckare :)

Allt det vi köpte idag är tidiga födelsedagspresenter till mig, fyller egentligen år den 25 april ;)
Tack bästa mamma! ♥


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0