Varför vara anonym?

Detta är en sak jag verkligen stör mig på. Varför ska man vara anonym när man skickar iväg en kommentar? Förmodligen får att man inte vågar stå för vad man tycker eller för att man inte vågar fråga. Om det är så, så tycker jag inte det är någon idé att skicka kommentaren. Jag menar, senaste kommentaren jag fick, var en fråga om vem jag tränade för. Och om man inte bor här i närheten, så är det kanske inte så intressant att veta vem det är eftersom dem förmodligen inte vet vem det är ändå. Eller? Detta är vad jag tycker om anonyma kommentarer iallafall, skriv ditt namn eller strunta i att skicka kommentaren.

Någon som håller med mig?


Kommentarer
Postat av: Amanda

Håller med :)

2011-10-07 @ 22:12:54
URL: http://ponnyamanda.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0