TISDAG 18E OKTOBER

Skoldagen idag ver helt OK. Fick reda på resultaten på SO-provet och ENG-provet vi hade för någon vecka sedan, och jag blev godkänd på båda. Skönt! :) Efter skolan cyklade jag hem och gav hästarna lunch och gick ut med hunden. Bakade sedan en god kladdkaka och fikade framför Top Model på teven :D Har regnat typ hela dagen idag, så Whissan fick vila. Ska rida imorgon om det är bra väder, men det är ju stjärnklart på himlen nu så det borde det ju vara ;)

Iallafall, sen på kvällen körde jag och mamma upp på Väla en sväng och shoppade lite :) Ni såg kanske i förra inlägget vad jag köpte. Sjukt snyggt, ska ha på mig det imorgon ;) Sen körde vi hem och fixade stallet och ska jag titta på Modelljaktev på kanal5 play ^^
Har typ ingen idé vad jag ska blogga om, helt tomt i huvudet. Så ni får mer än gärna komma med ideér :)

Jag och Anna för någon dag sedan. ♥

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0