Måndag 17e Oktober

Efter skolan stack jag, Elin & Emma till Ikea och käkade :) Sen gick vi in på Väla och tittade på kläder och lite så, hittade någon tröja jag vill ha, lägger upp bild sen ;) Vi köpte en sån heliumballong, mest för skojs skull. HAHA säger jag bara. Önskar att man kunde låta så hela tiden, så sött! :D Mamma hämtade mig lite innan klockan sex, Tack för dagen Ella & Emma! ♥, sen körde vi till ÖRS för att jag skulle på sån US-möte :)  Det tog inte så lång tid, typ en trekvart. Sen körde vi hem, jag duschade, åt och pluggade och nu sitter jag här med datan och tittar lite på 2 ½ men samtidigt. Det är dock inte lika bra utan Charlie..

OCH BTW, JAG BLEV GODKÄND PÅ GRÖNT KORT-PROVET! :D

Snyggt Ella, mycket snyggt! ^^

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0