6. Alla hästar i stallet.

Vi har 3 hästar :) Whisse, Hjalle & Dessie. Vi börjar med Whisse.

Whispering är ett varmblod på 7 år. Hon är 1.55cm i mkh så är alltså en liten storhäst. Hon är då min häst och det är oss ni får följa här i bloggen ;) Vi har snart haft henne i ett år nu, gud vad tiden har gått snabbt. ♥

Hjalmar är 20 år och av rasen fjording/ardenner. Han är mammas häst och vi har haft han ganska länge nu känns det som, vet inte exakt ;) Han är iallafall världens gosigaste. ♥

Beauty Dessie Bay är min första egna ponny. Världens bästa b-ponny på 19 år. Hon är en welsh med mycket personlighet. Jag är ju såklart förstor för henne nu, men vi har inte hjärta att sälja henne vidare. Min älskade ponny. ♥

Det var dem det :)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0