Whispering 5/5

Skrittade fram ute på åkern och på grässträckorna som är där. Dem är ganska långa så jag travade efter ett tag också. Provade sedan på galoppen några språng, och ja. HHAHAHHAHA, vilken energi hon har asså! Hon fick dampryck och bockade och hade sig, min fis. ♥ Hon var också väldigt pigg annars också, inte bara i galoppen. Men det är så härligt! :D
Red sedan hem och red lite i paddocken, och hon har börjat att bli såå himla fin! Jag menar, jag behöver ju inte ens ha gummisnodd på henne längre. Det är såå skönt! Använder bara den någon gång då och då, men det händer väldigt sällan.
Så allt flyter på jättebra just nu :D
Whissan idag :)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0