Whispering 19/5

Red somsagt på åkern idag och hoppade lite. Sen när jag hade hoppat några gånger, så blev hon plötsligt rädd för någonting i skogen och blir helt stel. Såg sedan att det var en jäkla fågel som prasslade i löven. Försökte att få henne på andra tankar, men det gick inge vidare. Sen började hon glötta sig och o.s.v. och då tog mitt tålamod slut..
Men hon lugnade ner sig lite sen så då tog vi några skutt till över hindret. Hoppade som högst 60cm idag. Jag fokuserade bara på att komma rätt på hindret och inte hoppa av förtidigt eller försent, och det tycke jag vi lyckades riktigt bra
med! :)♥ Bara den där jäkla fågeln som förstörde hela ridpasset :(


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0