Ut i stallet

Nu ska jag gå ut till stallet och mocka och allt sånt. Sen ska jag rida min fina pålle <3 Tänkte rida lite på grässträckorna och fokusera på galoppen. Hoppas inte det börjar regna bara, då blir jag ledsen :(
Sen ska jag och mamma till Väla, vad jag köper får ni antagligen se sen ;)

Haha, detta blev inte så seriöst inlägg, men jag måste skriva av mig..
Så när jag ändå håller på kan jag köra lite nedräkning:
8 dagar kvar till läger med skolan.
12 dagar kvar till Pay & Ride.
28 dagar kvar till skolavslutningen.



Kommentarer
Postat av: nathalie!

är det okej för dig om jag kör med finn fem fel på min blogg, (jag gör såklart egna bilder) alltså att jag lånar din idé typ? :)

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0