Godmorgon!

Hej på er!
Blev inte så mycket uppdatering här för mig igår, för jag känner inte att jag har något intressant att skriva om.. Ni kanske har något tips?

Blir förmodligen att vi lastar Whisse och kör ner med henne till ÖRS sen så att jag kan rida henne lite på utebanan. Tänkte mig ett dressyrpass idag, och fokusera på galoppen, att hon har ett bra tempo och inte saktar av själv o.s.v.
Annars vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Blir väl en chilldag idag ;)

Tänkte även passa på att gratta min äldsta kusin Emelie och hennes sambo Martin på deras födelsedag. Grattis till
er :) (Och ja, dem fyller år på samma dag xD)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0