Whispering 27/3

Hoppade somsagt på utebanan på ÖRS idag med Wilma och Amanda. I början så tramsade hon sig när jag skulle hoppa över ett lite tittigt hinder, det var typ en vit planka. När jag kom på det så tvärnitade hon och kastade sig åt sidan så jag flög av, haha :p Sen hoppade jag inte det på ett tag utan hoppade det andra vi hade ställt fram. Men så tramsade hon sig och stannade på dem också, men tillsist gick det kanon! Kom på plankan efter ett tag igen och då hoppade hon, men hon tyckte ändå att det var lite läskigt :p Men sen klarade hon det utan problem! Hoppade som högst 70cm idag, och det ska jag hoppa den 10 april också ;)
Banan :)


Inte världens finaste hoppteknik, hehe ♥














Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0