Whispering 16/3

Red hemma i paddocken somsagt och det gick mycket bra! Började med att skritta fram i 10 minuter och sedan började jag jobba henne utan gummisnodd, och det går bättre och bättre! Provade även att rida med sporrar idag, men det blir nog för mycket, haha. Hon är så himla känslig med sånt så hon hoppar till varje gång jag nuddar henne med dem, haha :p Tog på gummisnodden efter ett tag och gud så fin hon är! Hon förstår ju hur man ska göra för att gå fint utan den, bara det att hon behöver lite hjälp från den.. tror jag. Men det kommer!
My love <3

Kommentarer
Postat av: Natalja - Livet på Mosserud

Jättesöt häst du har! :)

Jag har också en ridtravare! :D

2011-03-18 @ 12:32:08
URL: http://nataljas.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0