Today

Idag har jag varit på Hööks med Wilma och Emma. Egentligen skulle bara Wilma följa med, men Emma hängde med också :) Var framme där vid fyra, sen gick vi där inne i ca en halvtimme om inte mer. Sen gick vi vidare till McDonalds och käkade :D Sen satt vi och väntade på bussen vääldigt länge, för den var typ försenad eller något, haha :p Sen väntade en 40-minuters bussfärd hem. Usch, mådde typ illamående sista biten. SJukt många på bussen också.. Menmen. Jag köpte iallafall allt som jag hade planerat, + en liten sak till :D
Köpte det jag hade planerat + en mini-tvättsvamp. Den var väldigt billig så.. :p
Här kommer fler bilder :D
Utanför Hööks idag :)

Wilma & Emma :D

Inne på McDonalds :D

Snygge-tränset! Hehe :D

Ellerhur blev grimman snajsig?! :D


Kommentarer
Postat av: Emma <3

HAHAHAHHAHAHAHA det va ROOLLIIGTT <3

2011-03-01 @ 23:56:15
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0