Sömnig

Vid åtta körde jag, mamma och Wilma till ridhuset och tittade på hoppträning, dock var vi en halvtimme förtidiga, haha :p Pratade med Linda, Linnéa och Jalli också. Dem är så trevliga och roliga :D Vi bestämde också att vi skulle hoppa lite hinder och sånt tillsammans på Söndag. Måste ju träna lite inför träningstävlingen :D Har ju fortfarande inte hoppat bana med Whisse i galopp. Men jag är nästan 100% säker på att det kommer gå finfint ;) Bara jag kan få kontroll över henne efter hinderna så ska det nog gå bra. Massa halvhalter och så om hon nu rajsar :p Iallafall, sen körde vi hem till mormor och morfar. Och där var även mormors väninna Kickan, så där stannade vi ett tag och pratade och så :) Sen var vi tvungna att köra hem. Jag har lite plugg kvar som ska göras och sen ska jag sova. Är så grymt trött på kvällarna (och morgnarna) så det är inte sant :o Får väl börja med att gå och lägga mig tidigare? ;) Och när jag ändå håller på att babbla så kan jag säga att jag fick alla rätt på ENG-provet vi hade veckan innan lovet, fick reda på resultaten idag. Faktiskt var jag den ända i hela klassen som fick full pott :D :thumbup:
Nej, nu ska jag plugga!
Puss! :D

Kommentarer
Postat av: linda

wiii länktar till söndag:D:D

2011-03-02 @ 23:49:21
URL: http://mittlivmedhastarna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0