Jag i stallet

I stallet är jag rätt petig med vissa saker jag gör. T.e.x så vill jag helst mocka själv, för att jag vill göra det på mitt egna sätt, och jag vill helst även strö med halm själv. Vet inte riktigt varför men det känns på något sätt bättre då. Borsta vill jag också göra själv, dels för att jag gör på mitt eget sätt och att jag är rätt noga med borstningen. Vill liksom inte att hon ska vara skitig någonstans eller t.e.x att hovarna är kratsade slarvigt eller något sånt. Alla vill ju ha det på sitt eget sätt, oftast.

Jag vill helt enkelt göra det mesta själv för att jag gör det på mitt egna sätt, alla har vi ju ett eget sätt.

Hur har ni det? Vill ni göra allt själv eller föredrar ni att ta hjälp av någon annan istället?

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0