Fixat i stallet

Hejhej!
Idag var Wilma snäll och fixade hela stallet medans jag och Mamma var iväg på några ärenden, najs! :D Du är bäst! ♥

Jag och mamma var först på ett ställe och tittade efter stolpar till sommarhagen, och sen körde vi vidare till Hästboden i Sånna och där köpte vi några småsaker. Sista stoppet blev på en loppis, och där hittade vi ett sminkbord som vi letat efter väldigt länge, till ett bra pris dessutom! Bild på den kommer antagligen imorgon. Dock ska den målas om och sånt innan jag ska ställa in den på rummet ;)

När vi sedan kom hem så gick jag ut i stallet till Wilma :) Då började jag rensa lite i sadelkammaren, och hittade en hel del grejer som jag ska sälja. Rensade även bland mina schabrak, gav dem flesta till Wilma och resten ska hon antingen köpa eller så lägger jag ut dem på tradera ;) Fixade i sadelkammaren jättelänge kändes det som, och när vi var klara där var det mörkt ute. Så det fick bli vila för Whisse idag. Men imorgon blir det hoppning på utebanan borta på ÖRS tillsammans med Wilma och Amanda, kuligt :D:D Ska be mamma fota och filma! ♥

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0