Därför bloggar jag

Jag bloggar för att jag tycker det är kul och för att jag ska kunna gå tillbaka och läsa allt som jag har gjort och om mina ridpass med Whisse m.m. Sen gör jag ju det för er skull lite också, har ju ändå några läsare :) Men ibland kan det vara svårt att komma på intressanta saker att skriva om, så därför ber jag er att gärna komma med förslag, skulle blivit jätteglad då!! Sen är det ju vissa dagar jag helt enkelt inte orkar blogga, eller så är det så att jag inte har tid. Har ju andra saker att göra också. Så därför blir det ju bättre uppdatering om helgerna ;)
Brukar även ta med mig kameran ut i stallet ibland för att fota hästarna, när man rider m.m. Tar oftast med den ut när det är någon annan med mig i stallet som då kan fota en när man rider. Men självklart tar jag med mig den ut annars också då och då. Dock var det ett tag sedan nu.
Ibland brukar jag skriva om lite saker som inte är hästrelaterat, men jag har å andra sidan aldrig sagt att detta bara är en hästblogg. Jag skriver om lite alltmöjligt egentligen. Men det är ju ändå mest hästar jag skriver om. Brukar ju ladda upp bilder jag har tagit med kameran som inte är på hästarna, för jag älskar verkligen att fota. Så jag fotar mest naturen och så annars, vilket jag tycker är kul :) Har även önskat mig ett nytt objektiv i födelsedagspresent, så jag får hålla tummarna för att jag får det, hehe :p

Men om man ska sammanfatta det hela så bloggar jag för att det är kul, och för att kunna gå tillbaka och läsa om ridpass m.m. Ber även er med att komma med förslag på vad jag kan skriva om. Brukar även skriva om lite saker som inte är hästrelaterat, eller lägga upp några bilder som inte är på hästarna, för att jag älskar att fota.

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0