Dagens roligaste

Idag i stallet:
Jag står och tar av mig mina stövlar medans Wilma ger hästarna kraftfoder, och helt plötsligt skriker Wilma ut: ''Vaa?!'' Och jag bara började skratta för att det såg så sjukt roligt ut när hon skriker ut det när jag inte ens har sagt något, väldigt högt dessutom. Haha! ''Vadå?'' sa jag. ''Jag har inte sagt något.''
''Men det lät typ såhär: brrrrrrrrepepp..'' sa Wilma.
''Haha, det var nog dragkedjan! Trodde du att det var ett spöke eller? Du såg helt skrämd ut?!''

Haha, ni kanske inte fattar riktigt med hon såg väldigt rolig ut när hon helt skrämd säger, ''Vaaa??!'', utan att jag ens har sagt något. Jag stod ju bara där helt tyst och tog av mig mina stövlar :p

Kommentarer
Postat av: wilma!

HAHAHAHA, MEN DE VA NOG ETT SPÖKE DÅVA? (A)

2011-03-10 @ 12:49:04
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0