Dagens planer

* Ladda upp filmerna från idag här.
* Plugga.
* Ut i stallet.
* Ponnyakuten.
* Solsidan.

Ja, det är väl vad jag ska göra dagen framöver. Jag och mamma har precis varit hos mormor och morfar en sväng och fikat, trevligt :) Innan dess så var vi inne på en loppis för att kika efter grejer som kanske passar in till mitt rum nu när jag ska göra om. Men såklart hittade vi ingenting.. Vi letar framför allt efter ett sminkbord och en stol till det.
Men det är bara till att leta vidare. Där finns ett sminkbord på Ikea på 2.000 spänn, så om vi inte hittar något billigare så får det kanske bli det ;) Jaja, nog om det. Nu ska jag fixa filmerna och sedan ladda upp dem här :D

Kommentarer
Postat av: Sara

sv; Den bilden är tagen med min Iphone :) Annars har jag min Nikon D90, har bara några få meter till mitt stall så inte så jobbigt att ta med den ;)

2011-03-13 @ 18:52:39
URL: http://hastbloggeen.se
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0