Utvärdering Pay & Ride Viarp 27/7

Vi kom dit lite väl tidigt, så vi fick vänta i någon timme innan det var min tur. Menmen, bätter att vara där i god tid än att komma försent ;) På framhoppningen till 80cm så trillade jag av efter hindret då underlaget inte var det bästa, det var tydligen fler som hade halkat där.. Men det gick bra i vilket fall :) Sen gick jag in och hoppade 80cm och det gick skitbra! Felfria blev vi :) Dock landade hon i fel galopp efter vissa hinder så det blev lite korsgalopp, men det gick bra ändå. Efter en stund gick jag in igen och hoppade 90cm, och det gick minst lika bra! :D Felfri där med! Förut så brukade Whisse alltid hoppa av för tidigt på hinderna för att jag inte höll tillbaka henne tillräckligt, men nu tycker jag att det har blivit mycket bättre. Vi kom perfekt på nästan alla hinder idag så det känns bra ;)♥♥ Bilder bjuder jag på imorgon som mammas kompis tagit, ni kommer dö vad fina dem blev! Hon är grymt duktig på att fotografera :)

Bjuder på en bild iaf, tagen efter båda rundorna :)♥

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0