Ny favoritblogg

Jag såg att Ztreliin hade gjort ett inlägg om bloggarna hon läser, och bland dem så hittade jag en ny favoritblogg.
Hon är en hästtjej som äger ett underbart varmblod och en liten söt ponny. Hon skriver på ett sätt som får en att vilja läsa mer, mer och mer. Längtar tills hon uppdaterar igen. Iom att hon också tränar på galoppen som jag gör, så kanske jag får ett tips eller något därifrån. Hennes häst, Molly, är också lika pigg och glad som Whisse verkar det som. Hoppar och studsar osv. Har läst att alla travare är lite pigga och busiga.
Så denna blogg kommer jag att följa så länge det går. Och läsa om hennes framgång med hennes varmblod. Och somsagt kanske lära mig något om varmblod. Eller något tips eller så. Man blir så glad av att läsa den, och veta att det inte bara är jag som har ett varmblod, som det fakiskt går att rida på och som är superfin?! :D
Titta gärna in!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0