My day

Idag har jag varit hos mormor och morfar hela dagen. Min ena kusin var också där :)
Sen när jag kommit hem och ätit, så gick jag och mamma ut i stallet och fixade. Gjorde lite trick med Whisse i boxen. Hon är så söt. För när jag har gjort ett trick med henne, och gett henne godis, så gör hon om tricket hela tiden för att se om det kommer mer godis. Hehe.
Nu tittar jag på How I Met Your Mother, och när det är slut så ska jag gå och lägga mig. Börjar bli trött.. Imorgon så ska jag rida min bushäst på åkern. Sen får jag se vad som händer.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Tess

Sv: Hon är ju inte lika snygg på denna bild som i verkligheten så blir typ Du är så söt på denna bild.. Not , ifall men kolla på dig IRL SEXIG MAMA! ;)

2011-01-05 @ 07:38:57
URL: http://ponnynmarks.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0