Äntligen

Skola somvanligt, från tjugo över åtta till tre. Helt okej faktiskt ;)
Wilma ringde mig på vår 20-min-rast och sa att dem hade kommit hem, fatta hur glad jag blev :D Så vi bestämde att vi skulle möta henne när vi skulle till slöjden :) Så det gjorde vi. När alla kramat om henne och så, så gick vi vidare till slöjden, med Wilma :D Hon var faktiskt med på lektionen. Och sen så hade vi SO på skolan, och hon var med där med, fasst hon jobbade inte.. :p Lyllo :P Sen efter skolan så följde jag med henne hem en stund. Hon visade lite bilder från thailand och berättade lite grejer därifrån :)

Skönt att hon äntligen är tillbaka :)♥

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0