Morgondagens Planer

Imorgon hade jag tänkt att fota någon annanstans än bara här hemma. För det blir typ samma bilder om och om igen om jag bara fotar här. Så jag tänkte ta en promenad ner i byn och fota på lite olika ställen :) Så det betyder att jag kommer att lägga upp några bilder här sen ;)
Sen, om pappa kan hjälpa oss att salta/grusa en väg ut till åkern så blir det väl ett ridpass där. Nu har hon inte gått på två dagar så det blir inget hårt arbete om man säger så.
Sen vet jag  inte riktigt vad jag ska hitta på. Wilma är ju inte hemma så till henne kan jag inte ringa..Saknar henne ♥
Men ha det så bra så hörs vi imorgon, puss!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej! Just nu har jag Dagens Blogg, kika gärna in o anmäl dig.. Direktlänk:http://evvesliv.blogg.se/2011/january/dagens-blogg.html#comment Lycka till=)

2011-01-02 @ 11:40:35
URL: http://evvesliv.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0