Förlåt

Har inte haft tid att uppdatera innan idag, mamma och jag åkte in på HFRK för att titta på hopptävlingar redan lite över nio. Så jag hann inte uppdatera då. Fotade lite ekipage där så bilder kommer :) När tävlingarna var slut så körde jag och mamma in till min morbror en sväng. Sen åkte vi in till HÖÖKS för vi trodde att dem hade ''rea på rean'', men det hade dem såklart inte. Men några saker köpte vi ändå... :p Kommer bilder på det också sen ;)
Min fina Vessla får vila idag. Imorgon blir det en lång skrittrunda på åkern eller någon annanstans. Önskar bara att all snö tinar bort nu. Tänk er så skönt det blir sen till våren/sommaren när man slipper att ha jacka på sig och bara kan gå ut i en vanlig tröja och rida i solskenet. Hur underbart är inte det?!
Nej, nu ska jag gå igenom bilderna från idag samt fota dem nya grejerna :) Hejsvej!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0