dagens ridpass

Red på åkern idag, igen. Finns ju inget annat ställe nu när det är så halt. Men det funkar precis lika bra som en vanlig ridbana. Det gick mycket bättre idag än vad det gjorde igår. Skippade galoppen idag och fokuserade på skritten och traven. Började med att skritta på en stor volt , och sedan trava i långa sträckor fram och tillbaka några gånger. Och sen upprepade jag det några gånger och sedan travade jag på en stor volt. Kommer göra samma sak imorgon. För det funkade faktiskt bra. Man måste typ få henne på andra tankar så att hon inte blir så tittig och börjar busa.
Bild från första gången jag red henne här hemma :)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0