dagens ridpass

Red både Whisse och Dessie barbacka idag. Men jag fick sitta av Dessie för det var så pass djup snö att hon snubblade hela tiden. Så jag gick med henne istället, så fick jag lite motion också ;) Men det gick jättebra med båda idag, även om jag inte krävde så mycket av dem.

När jag skulle släppa ut dem och ge lunch efter att jag kommit hem igen, så galopperade dem nästan ut. Haha, dem var helt vilda. Precis som att dem inte fått mat på flera dagar :p Men det var mest Whisse och Dessie som busade. Galopperade, bockade och sparkade bakut! xD Men dem lugnade ner sig rätt snabbt :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Finfin blogg!

2011-01-07 @ 23:42:14
URL: http://sofiajoanna.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0