Whispering 22/2

Gick med henne till ridhuset och det gick super! :D Det kom heller inget tåg som tur var, haha :p Men hon tyckte det var lite läskigt när det kom en buss eller en lastbil, mes! Mötte Wilma och hennes lillasyster Vega på vägen, sen följde dem med mig till ridhuset och hjälpte mig med bommar och så :) Sen höll dem mig sällskap när jag red :D Tack så mycket för hjälpen <3 Och ridningen gick också bra, men hon var lite jobbig i början, men det blev bättre sen efter ett tag :) Hoppade ett litet kryss och galopperade över galoppbommar, och travade även över cavaletti :) Sen gick jag med henne hem igen, så dagens ridpass blev väldigt långt, haha. Men det behöver hon. Imorgon bllir det antingen vila eller skritt på åkern!
Ungefär såhär såg det ut ;)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0