Träningsvärk

Har en känsla av att jag kommer att få träningsvärk imorgon, menmen... Ska bli kul att rida barbacka, har ju somsagt inte gjort det innan. Tror även att jag tar ett schabrak fäst med en gjord så att jag kan fästa gummisnodden någonstans. Men tar av den efter halva passet. Brukar göra det nu så att hon lär sig :) Och det har gått bra hitintills!
Nu ska jag gå och lägga mig. Men ska läsa min bok först. Längtar tills jag läst ut den så att jag kan börja på min andra. Har läst den innan med den är så sjukt bra. Rekommenderar verkligen den!
''Tre tonårstjejer, tre månader i Grekland, kan det bli bättre?

Att åka på semester med sin pojkvän borde vara underbart. Bara du och han, ensamma. Massor av tid ihop, sol och bad - rena himmelriket! Så vad gör du när han istället vill att du ska följa med honom och hans killkompisar och campa? Dumpar honom!

När Kelly kommer till Grekland med Jade och Sara vet hon att hon har fattat rätt beslut. Huset är underbart, havet och solen fantastiska och friheten gör henne yr. Dagarna verkar oändliga, och nätterna Det är helt enkelt helt perfekt! Ända tills en bil med fem bekanta killar i dyker upp

Sol, sand och bad, längtan, svartsjuka och kärlek. Och framför allt - om att få nya oväntade vänner och att stå upp för den man är, oavsett vad andra tycker!''


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter boken då ? :)

2011-02-10 @ 06:06:25
Postat av: therese

SV: Det står ju på bilden. ''Släppa taget'' heter den ;)

2011-02-10 @ 07:47:18
URL: http://wwhispering.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0