Plugg, plugg, plugg

Idag har jag spenderat min dag hemma hos Wilma :) Vi har pluggat hela tiden och det var inte det roligaste, haha! Men det är skönt att få det gjort så att man inte behöver tänka på läxor hela tiden. När vi var färdiga med pluggandet så gick vi bort till ridhuset och tittade på lektioner. Mest för att vi inte hade något att göra. Sen hämtade mamma oss där, och sen släppte vi av Wilma hos henne och sen körde jag och mamma vidare hemåt.
Och när jag ändå håller på att babbla så kan jag passa på att skriva att jag blev godkänd på SO-provet :D G+ tillochmed :D Alla har typ gått och varit nervösa inför resultatet hela dagen, men sen visade det sig att alla i hela klassen hade blivit godkända. Antingen G-, G, G+ eller VG :)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0