GÖTEBORG HORSE SHOW 2011

Vissa bilder har jag fotat och vissa bilder har Wilma fotat, titta och njut :D
Wilma i bilen påväg dit :)

Arenan :D

Eleonor Bellander & Strandgarden's Mercedes Z - Young Riders Krafft Cup
Linn Backman & Alias Kamomill - Young Riders Krafft Cup

Nicole Holmén & Himers Iceface - Young Riders Krafft Cup

Camilla Ernst & Monique - Young Riders Krafft Cup

Amanda Landeblad & Anna Nicole - Vinnaren i Young Riders Krafft Cup

Karin Melander & Apache - GP Ponnyn Final

Antonia Petterson Häggström & Cleopatra - GP Ponnyn Final

Sonia Lindeblad & Rockmount Shadow - GP Ponnyn Final

Nicholai von Benzon Hollesen & Bilbo - GP Ponnyn Final

Evelina Lindh & Ballyhar King - Vinnaren av GP Ponnyn Final (endast 12 år!)

Evelina Lindh & Ballyhar King - Vinnaren av GP Ponnyn Final (endast 12 år!)

Wilma & jag :D

Agility :D

Förberedelser inför gymkhanan :D

Sveriges lag :D

Hejja hejja!

!!!

Kom igen :D

Wales vann tyvärr, men Sverige kom tvåa! :D

Autografer :D

Jag i bilen påväg hem :p

Ja, det var dem bilderna som blev någorlunda bra :) Filmade lite också, så dem kanske kommer upp här ikväll om jag orkar lägga upp dem, haha :P

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0