En bra blogg

En bra blogg för mig, tycker jag först och främst ska ha en fin och välgjord header. Sen tycker jag att man ska ha en liten presentation i sidan om en själv (och sin/sina hästar) så att man snabbt förstår vad bloggen handlar om och så. Dock har jag inte det då jag inte vet hur man gör, tyvärr.. Sen tycker jag att man ska variera med korta inlägg och lite längre inlägg med lite diskussioner och så. På så sätt så vet man att bloggen inte bara är ''på skoj'' eller vad man ska säga, utan man har också egna synounkter och håller inte bara med alla andra. Jag tycker också att man ska lägga ut fina bilder, så att man ibland förstår lite mer om vad inläggen handlar om och så. Ibland är det faktiskt så att inläggen blir roligare att läsa om man har bilder i inlägget också. En video lite då och då är inte heller fel. Sen så tycker jag också att man ska ha bra svenska när man skriver, dvs börja med stor bokstav i meningar, stor bokstav i namn och städer, och lite så. Sen är det också viktigt att ha en egen stil, och somsagt inte hålla med alla andra.
Detta är iallafall vad jag tycker en bra blogg ska innehålla. Ni kanske har helt andra synpunkter, med detta är mina! ;)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0