Bla, bla, bla

Efter skolan idag så stack vi hem till Wilma en snabbis för att gå ut med hennes vovve. Sen cyklade vi hem till mig och gick sedan ut i stallet. Vi mockade, fixade kvällsmaten, fyllde på vatten, gav kaninerna mat och sopade stallgången. Det gick rätt snabbt ändå :thumbup: Sen gick vi in och käkade lite, sen gick vi ut i stallet igen och tog in våra pållar från hagen och började göra v dem :) Blev samma outfit som igår, bara för att den är snyggast?! Haha :D
Nej, nu är jag faktiskt lite trött. Ska alldeles strax gå och lägga mig. Imorgon blir det skola, och sen Hööks med Wilma ♥

Kommentarer
Postat av: wilma :D

jaså?

blir de hööls med wilma :D

ahhahahahhah <3

2011-02-28 @ 23:06:26
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0