Utrustning: Träns

Jag har tre olika träns till Whissan. Ett tävlingsträns, ett remontträns som jag använder till vardags och ett hackamore som jag också använder till vardags.
Såhär ser tävlingstränset ut och det är köpt på Hööks för 549;- Tror jag köpte det någon gång i vintras, och jag gillar det fortfarande. Nackstycket är brett och sitter inte så nära öronen. Man fick ett smalt svängt strasspannband med också vilket är bra tycker jag :)

Typ såhär ser remonttränset ut. Fick det med när vi köpte min förra d-ponny Delfi. Dock har jag bytat ut själva nosgrimman då den blev förliten till Whisse. Dock har jag ett annat pannaband istället för det på bild ;)

En dåligt redigerad bild på ett hackamore. Det ser inte ut så i verkligheten men jag hittade ingen bättre bild :p

Det var mina träns det. Nästa gång ska jag skriva om Whissans benskydd ;)


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0