Utrustning: Schabrak

Nu har jag äntligen haft tid till att fota mina schabrak, så här kommer dem ;)


Senaste inköpet, från Hv Polo's nya kollektion :)

Ett Lamicell :)

Fick broderat ett schabrak i Falsterbo detta året :)

Ett Hansboschabrak :)

Ett Schockemöhle köpt i GHS detta året :)

Ett schabrak jag inte vet märket på, men jag tycker det är fint ;) Har även en luva till :)

Yterliggare ett jag inte vet märket på, använder detta hemma mest ;)

Vet inte märket på detta heller, men har det vid hemmaridning också ;)

Köpte detta i Ullared och jag tycker det är fint :) Brukar typ bara använda det på tävlingar eftersom det är vitt. Använder det som både allround- och dressyrschabrak då det inte riiktigt har samma form som ett allroundschabrak ;)
Ett schabrak från Hööks med ljusblå kant :)


Vet inte märket på detta heller, haha :p


Ett Schockemöhle dressyrschabrak, finfint :)


Ett vanligt grått dressyrschabrak :)


Ett brunt dressyrschabrak med guldig passpoal :)


Har egentligen fler men dem ska tvättas :p

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0