Whispering 29/4

Hoppade några hinder på utebanan idag. Ett räcke, en oxer och en grind :) Hon gillar ju inte grindar så det är bra träning! Första gången jag kom på det så stannade hon, sen stannade hon andra gången också, men på tredje försöket så hoppade hon. Och då menar jag hoppa!! Grinden var ca. 80cm och hon hoppade minst 20cm över!! :D
Min duktiga pålle. ♥ Hoppade sedan en liten bana med dem tre hinderna, och ja, det gick väl inte så bra i början. Vi missuppfattade varandra lite grann och hon hoppade av lite för tidigt vissa gånger. Men hon är såå duktig min travare! Om man tänker tillbaka till när vi fick hem henne så fick jag inte fram henne i galopp ens, men nu, nu galopperar hon på jättefint. Även om vi har mer att träna på :)

Ja.. övning ger färdighet!







TITTA!? Detta var dock andra gången jag kom på det efter att hon hade hoppat ;)

Wups, blev lite fel...

Wiiiee :D

Hoppade som högst 80cm idag och det är det jag ska hoppa i förklassen på KM, tagga :D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Stolt över dig o Whisse <3 Trodde aldrig att ni skulle komma över grinden!!!

2011-04-30 @ 07:33:12
Postat av: Jenni

Då ska du se bilderna jag tog, syns ännu mer ;) hihi, du får tjata på johanna lite, hon är ganska slö xd<3

2011-04-30 @ 10:56:07
URL: http://jennikristensson.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0