Utvärdering Pay & Ride Whispering 10/4

Är jättenöjd efter dagens rundor :D När jag hoppade 60 cm så hoppade hon av lite väl tidigt på hinder 4 och 5, annars flöt det på bra tyckte jag :D I 70-rundan så kom jag lite fel på första hindret och fick därför ett stopp på andra hindret. Men jag är så himla nöjd över min älskade travare, hon är mitt allt! ♥ En som heter Pamela gick fram och berömde både mig och Whissan efter rundorna, och det kändes så grymt bra! Så skönt att höra iom att hon är travare och så, för nästan alla tycker dem är hemska och tycker inte att dem är något att ha. Men dem är så fina och duktiga, om ni frågar mig iallafall :D

Bildbomb lägger jag ut snart ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie Kristensson

Jag vet vem hon är ;) Så jävla gó människa! O förjävla kul att det gick så bra!

2011-04-10 @ 22:03:02
URL: http://jdressyrfjant.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0