Härliga april

Har varit jättefint väder även idag vilket är underbart! Efter skolan idag skulle jag, Wilma och Amanda anmäla oss till KM på ÖRS, men det blev inte så. Hon som man anmäler sig till var inte där då, så vi får anmäla oss via mejl istället helt enkelt ;) Så Wilma och jag cyklade hem till mig och pluggade lite för att sedan gå ut i stallet. Åt även lite tårta som blev över från i måndags :p Väl ute i stallet så gjorde vi v hästarna och begav oss sedan ut på en mysig tur på ca. en timme. Fixade sedan hela stallet :) Sen blev klockan mycket så att Wilma cyklade hem, så jag följde henne en bit. Har suttit vid datan ett tag nu så jag tänkte gå och lägga mig. Imorgon ska mamma och jag åka och titta på en dressyrsadel till Whisse, så får vi hoppas på att den blir bra! Har ju en brun nu, men eftersom att jag har alla annan utrustning i svart så ville jag ha en svart dressyrsadel också. Dessutom är inte den bruna så skön. Så vi får hålla tummarna! :D Ska bli bättre på att skriva här nu har jag bestämt mig för, men börjar bli väldigt trött nu så vi hörs imorgon! ;)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0