Vågligare

Godmorgon på er! Wilma kommer hit lite över elva, och sedan ska vi bege oss ut i stallet och börja fixa, rida m.m. Ska bli kul!
Även om jag har haft intresse för hästar/ridning innan också så tycker jag att det är roligare nu. Både att rida och att sköta om. ♥ Tycker även att jag har blivit vågligare när det gäller ridningen. Tex om någon häst hade bockat med mig på åkern för några år sedan (så som whissan gjorde igår) så hade jag hoppat av hästen och börjat gråta, för att jag var rädd. Men nu, nu sitter jag bara och skrattar :D
Ha det bra så hörs vi sen. ♥
Bild som jag fotade den 21 maj detta året. Min favoritbild faktiskt ^^

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0