Presentation

Hej!
Therese Bengtsson heter jag och bor på en liten hästgård i Ödåkra.
Mitt största intresse är förstås hästar! Jag har själv en egen häst som heter Whispering som jag har haft i någon månad nu. Hon är ett Varmblod på 6år, men hon liknar inte någon travare alls. Ingen travartrav eller så. Galoppen måste vi däremot öva på. Men hon är ju bara en liten ''bebis'' fortfarande :)
Jag har även en liten B-ponny vid namn Beauty Dessie Bay, men kallas för Dessie. Hon är en Welsh på 18 år. Hon brukar jag rida lite då och då, men just nu så har min bästakompis Wilma henne på foder :) För vi vill absolut inte sälja henne, hon har funnits i mitt liv 5 år och jag vill ha henne kvar så länge det går! Min lilla Dessie ♥
Även min mamma har en häst, som heter Hjalmar (Hjalle). Han är en blandning mellan Fjording/Ardenner på 19år.
..Men, vi har inte bara hästar. Vi har en hund, katt och kaniner också.
Vår hund heter Gibson och är en Italiensk Mastiff på 4år. Och en sak är säker, han är inte liten. Han är en kraftig gosse på 50kg. Men han är så snäll, så!
Vår katt, som heter Sotis är en hittekatt från början. Hon kom in till mammas jobb när hon jobbade i stan. Och sen dess har hon bott hemma hos oss. Och det har hon gjort i rätt många år nu :)
Våra kaniner heter Piff, Fluffis och Svarting. Piff är mamman och är ca. 3år. Fluffis och Svarting är ca. 2år :)
Ja, jag kan även berätta lite om min bästakompis Wilma.
Vi har känt varandra i ca. 8år men har varit bästisar i ca. 6år. Jag älskar Wilma och hon betyder väldigt mycket för mig. Vi träffas nästan varje dag och har väldigt kul tillsammans. Vi har samma humor, samma intresse och samma smak. Så vi är verkligen väldigt bra bästisar.
Tack för att ni orkade läsa allt jag skrev och hoppas att ni kommer att följa min blogg framöver :)
Puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

(y)

2010-12-23 @ 08:37:06
Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Här kan du skriva några ord:


Trackback
RSS 2.0